İkili test sonucunda ultrason normal, kan trizomi 18 1/50 geldi.
Bundan sonra nasıl bir süreç olacak bilmiyorum. Fetal dna mı yaptırmalıyım yoksa başka hastanede tekrar mı ikili test yapılır ? Fetal dna testi nasıl yapılıyor nerede yapılıyor takipli doktorumuz mu yönlendiriyor? Ankara’da yaşıyorum
Fikir verir misiniz 😞