rumikaa kubrasal99 ben ikili tarama testi yaptırdım sonuç güzel çıktı çok şükür ama doktorum kafamızda soru işareti kalmadın diyip dimdirek 4 lü tarama yaptırdı 3 lü yaptırmadık