Senacaliskan canım benimde kese içerisinde kanama alanım gözüküyordu oksapar kan sulandırıcı kullanıyordum doktorum onun yüzünden olabilir dedi progesteron verdi senin gibi çok şükür şuan 32 haftalığız inşallah sende de sıkıntı olmayacaktır içini ferah tut sağlıkla dünyaya gelsin inşallah bebeğin