-Beti254- Kızlar benim bugün acayip şekilde gögüs altımda sert şişkinlik ve hareket dahi edemez oldum o kadar batıyor ki. Karnımın altı ve yanları boş resmen sanki çocuk dik duruyor. Sizlerde böyle birşey oldu mu neler yaptınız
babygirl02 -Beti254- bende sizin gibiyim gece uyutmadi beni kaburgalarim çok ağrıyor öksürdükce canımı alıyor sanki ve ben hamile değilim anlamadım niye böyle bişey oldu
-Beti254- babygirl02 üşütme tarzı şeyler etkiliyor mu bilmiyorum ama ben bebiş sanırım oraya gittiği için olduğunu düşündüm. Sıcak duş aldım masaj yaparak biraz da otururken yaslanıyorum pek ondan olabilir dediler
babygirl02 -Beti254- seninki gebelikten dolayı olabilir canım benimki neden böyle oldu anlamadım dün 3-4 dk spor yaptım acaba ondan dolayi mi oldu