Rzbn bende ilk çocuğum doğuö yaptığımda aynı bu durumdaydım ve tam korona dönemiydi. Yollar kapalıydı yurtdışında yalnızdım kaynanam gelip bakmadı ne bana ne bebeğime herşeyimi yalnız yaptım, zorlandım evet ama bu beni dahada güçlendirdi şuan oğlum 4 yaşında, emin ol sende öyle olursun kendine güven