Didodobi Merhaba 9. Haftadayım ve 3 gündür göğüs hassasiyetim ve şişkinliği kayboldu. Böyle bir durum yaşayan var mı
bebegimd7 Didodobi O haftalarda bende de bi anda mide bulantısı falan kaybolmuştu ama bi kaç güne geri geldi.
kekremsi Ben de 9. Haftadayım mide bulantım bi anda yok oldu. Tatlı yemek istemiyordum birkaç gündür olur yerim diyebiliyorum. Bir anda olması bana da enteresan geldi
Didodobi Ben dayanamadım doktor kontrolüne gittim her şey yolundaymış. Demek böyle belirtiler gidip gelebiliyormuş :)