yysmnn h_s1411 normalde de sağlıksız bişey zaten ama bir iki kaşık yemenizde bir sakınca olmaz bence ne olacak bu kadar kasamayız ki kendimizi 9 ayda az bir zaman değil illa ki insanın canı bişeyler çekiyo
fidanylcn benim mide bulantılarım noodle başladı sonra bulantım geçince kokusu rahatsız etmeyince aşırı mutlu olup o psikolojiyle yemiştim bir şey de olmadı yani çok su içmeye özen göster susatıyor çünkü h_s1411
Wg12 h_s1411 Hamileligimde canm benimde çok çekmişti zaten sevdiğim bişey özellikle körili olan 2 3 defa falan yedim Bişey olacağını sanmam
PinkBerryy Hazır paketleri diyorsan yeme sakın çok zararlı katkı maddeleri kimyasallar var ama sushico gibi yerlerden yesen bir şey olmaz
Gizemnur_ h_s1411 39 haftalığız bende normalde sevmem ama canım o kadar çekmişti ki 2 kere yedim ama yağını kullanmadım bilmiyorum belki azda olsa zararını azaltmıştır kendi baharatlarımdan karışım yapmıştım abartmadığınız sürece yenilebilir bence