Kizlar selam. Adetin 14 cu günü yumurta 13 mm di. 17 ci günü bu gün 18.2mm di ve çatlatma iğnesi oldum. Tedavi falan uygulamadim kendiliğinden büyümüş. Böyle olupta hamile kalan var mi? Kaçinçi iğneden sonra hamile kaldiniz ? Ya kalmadiysaniz iğneden kaç gün sonra adet oldunuz?