Aselbadekcr ben de bu haftalara kadar hep önde olan bebeğimin neden şimdi geri kaldığını, benim beslenme ile ilgili bir hatamdan kaynaklı olup olmadığını sordum doktoruma ve kendisi her bebeğin karakterinin farklı olduğunu, son haftalarda bu tarz durumların sık yaşandığını, normal olduğunu, eğer daha erken haftalarda böyle bir durum yaşansaydı farklı bir şeyden konuşuyor olacağımızı söyleyerek beni rahatlattı. Şunu da ekledi; bebeğin benden almak istediği besine, benim damarlarımdan ona geçen besine müdahale edemeyeceğini değiştirebileceğimiz tek şeyin kanımızdaki protein miktarı olduğunu söyledi vs. Başka etkenler olsaydı (tamamen kendi sürecimle ilgili konuşuyorum) mutlaka söylerdi diye düşünüyorum. Bu süreçte akıl vermek bana düşmez ama bol protein beslenip içinize sinmeyen her noktayı doktorunuza danışmanız. Umarım gönlünüzden geçen şekilde ilerler süreciniz.