anneolmayolunda59 hemen ümitsiz olma. Daha erken de olabilir. Bazen geç döllenme olabiliyor. Ben 3 ile öğrenmiştim açıkçası hala şaşkınım testimin pozitif çıkmasına çünkü erken gebelik testi değildi. 2 gün sonra anca 18 olmuştu. Sende bekle 2 gün sonra yine dene. Dua edeceğim sana ve isteyen herkese💐💐🤲🏻