cLearQueen
Bende 37+2 de sezeryan oldım canım 3250 doğdu 21 gün önce. Doğdu meme tutturmak için geldiler bebek inliyordu içi dolu idi aldılar iki saat kaldı o kadar iyi geldi ona iki saat sonra yanıma geldi korkma canım solunum sıkıntısı oluyor bebekler de