Minikmercimek_ İyi gunler kızlar Bebeğim yarın 40 günlük olucak nasipse daha çocuk doktoru gitmedik hem ona hemde kalça ultrasonu için randevu alıcam Sizce ne zmna almalıyım ve hangi bölüme alınıyor İlk anneliğim bi bilgim yok🥲🥰
Zeynepin_annesii Minikmercimek_ Çocuk doktorlarına alınıyor. 😌Kalça için geç kalmayın 1-3 ayda bakılıyor.
umrumdadegil Minikmercimek_ çocuk doktoruna randevu alacaksınız 1.5 aylıkken oluyor şuan gidebilirsiniz
Betul-97 Minikmercimek_ Çocuk doktoruna gittim 1 aylıkken kalça çıkıklığını sordum 2.ayda yine bana gel ben göndereceğim dedi
TheMuhtesem Minikmercimek_ işitme testi de ilk ay yapılıyor biz 10.günde yaptırmıştık, doktorunuza danışın isterseniz
Minikmercimek_ Zeynepin_annesii herkes 1.ayda çocuk doktoruna kontrole götürüyor. Bana burdaki ebe böyle birsey söylemedi sadece kalça için al ddi ayrıyetten kontrole goturuluyormuydu
umrumdadegil metemom_ evet bende o zamanlar baktığımda öyle yazıyordu ama çocuk doktoruna götürülüyormuş ben çocuk doktoruna götürdüm o istedi ultrasonu sonucu da ona gösterdim
Zeynepin_annesii Selin4561 Ne kadar güzel bir sevme şekli aslında kayınvalidenizin ki ama tabi bakış açısı 😇🌺
Zeynepin_annesii Minikmercimek_ Ayrıca götürülüyor mu bilmiyorum ama götürmekte fayda var erken teşhis vs durumu olabilir. Ben götürmüştüm ve çokta memnun kaldım her yerine bakılmıştı bebeğimin.
Minikmercimek_ TheMuhtesem bize doğumda hastaneden taburcu olurken yapıldı isitme testi.. Gebelikte antibiyotik kullandığım için birde 6.ayda yaptırın dedilef