Pembe4242 32 haftalıgım bugün kontorlde 2kg 226 gram cıktı nasıl sizce benle aynı haftada olanlar kaçtı kızlar :)
Maviss718 Pembe4242 maşallah baya iri ama ultrasonla doğduğu aynı olmuyo cAnım yani sağlıklı olduktan sonra gerisinin önemi yok🥰
Sumeyyesunar Pembe4242 Az önce randevumuz vardı 32+2 deyiz. 2.296 kg çıktı bebeğim. Ben de ilk an endişelendim aslında çok mu kilosu diye. Doktor haftasına göre 1 hafta önde ama sorun yok dedi. Ben ve eşim de uzun boyluyuz, doktor size çekmiştir normal dedi😅😅
Pembe4242 Sumeyyesunar maşşalah bende senle aynıyız suan günlerimiz filan benim sezeryan ama senin dogumun nasıl olacak
Sumeyyesunar Pembe4242 Ben normal doğum çok istiyorum ama bilmiyorum çatım müsait mi bebek ne durumda olacak her biri bilinmeyen şu an için. Hayırlısı ne ise o olsun hakkımızda