8+1 den merhaba teyzeleri 🤗🌺 bizim kontrolumuz pazartesi günü nasipse , heyecandan ölmezsem tabi 😄 aşırı evhamlı biriyim , acaba hala kalbi atiyor mu herşey yolunda mı diye kontrollere kadar kendi içimi yiyorum, benim gibi olan var mı ? Belirti olarakta şuan yoğun bel ve kasık ağrısı var , bulantılarım yoğunlaşmaya başlamıştı fakat 2 gündür yok sizce normal mi