Nisbaral Kızlar göğüs pompasından çıkan biberon size 2 S yazıyor yenidoğan bu ucu tutabiliyor mu yoksa ekstra philips avent mi alsam
Enfal_06 Nisbaral pompa üstündekiler meme reddi yapabilir ben üstündeki biberonu kullanmadim Chicco aldım kullanıyoruz
Nisbaral metemom_ bu elimdeki biberon olmaz o zaman değil mi avent mi iyidir yoksa başka biberon öneriniz olur mu
metemom_ Nisbaral evet çok akımlıdır o meme reddi yapabilir philip aventin 1 numarasını kullandım ben dediğim gibi ayrı başlık alıp o biberona takabilirsin daha uyguna gelir