edis22 Kızlar şuan regl dönemi deyim Allah’ın izniyle bitince 2. Bebeği düşünüyoruz. Acaba hemen ovulasyon testlerini kullanmaya başlayayım mı yoksa bu ay akışınamı bırakayım? Hani stres falan yapmamak açısından soruyorum