dediğin şey spina bifida oluyor sanırım canım iyi bir perinatoloğa görünmeni tavsiye ederim doktorlar genelde folik asit eksikliğinden olduğunu söylerler devlet hastanelerindeki perinatologlar genelde konseye çıkarıp sonlandırma önerirler kendine iyi bir perinatolog bul ona git bir doktora bağlı kalma allahın izniyle güzel sonuçlar alırsın inşallah