petronix bende 13.75 ile öğrenmiştim 2 gün sonra tekrar kan verdim değeriniz gayet normal 2 günde bir beta da artış oluyor daha bebeğiniz döllenme aşamasında ben doktora gittiğimde bu şekilde bilgi vermişti inşAllah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız :)