Iremyl Keçiören’de yaşıyorum etlik şehir hastanesi bana yakın sevende var sevmeyende var mı öneriler kızlar bir de özel mi devlet mi sizce
Dilek0638 Iremyl etlik şehir hastanesine gidiyorum 2 hafta sonra orda doğum yapacağım kısmetse acilini de deneyimlemiş biri olarak memnunum bir sorun yaşamadım nstye girdiğim zaman emzirme eğitimi de verdiler
Iremyl Dilek0638 doktorunuzun adı ne bende bugün ilk muayeneye gittik doktor baktı bi şeyler söyledi asistana çıktı odadan
Dilek0638 Iremyl ben bütün doktorları deneyimledim sanırım her zaman farklı doktora randevu alıyorum 😁
ZeynepDuru17 Iremyl benimki doğdu kız beş aylık olacaz 17 sinde hastane güzel doktorlar sürekli değişiyor ama iyi hastane ben bide eğitim araştırma gitmiştim 😂
Iremyl Dilek0638 var mı doktor önerisi ya benim gittiğim ultrasona baktı gitti hiç bir şey söylemedi tavsiye vs vermedi
Dilek0638 Iremyl en son ramazan erda pay doktor var ona gittim biraz hızlı konuşuyor ama bilgilendirici konuşma yapıyor herşeye net cevaplar veriyor Belgin savran üçok var çok üstüne düşüyor her tahlilin