Kızlar günaşırı progestan iğne kullanıyorum, sabah akşam progestan hap kullanıyorum ( doktor fitil olarak kullanma dedi) Herhangi bir kanama alanı vs görünmüyor ama bu lekelenme geçmiyor birtürlü pazartesi kanamam oldu az miktarda doktora gittm kalp atışı da duyduk vajinal daha yeni oluşmuş 6 haftalık dedi başına gelen varmı ? Bu lekeler neden bitmiyor o kadar hap ve ipneye rağmen iş güçde yapmıyorum bol bol dinleniyorum yatıp. Yaşayan var mı bu durumu ?