Merhaba benim ultrason bulgularımda fln bir şey yoktu ikili testim de temiz geldi sonra 3lü yaptırdım 1:264 geldi doktorum fetal DNA önerdi onu yaptırdım sonucunda trisomy 13 pozitif geldi şimdi de sonucum plasentadan kaynaklanıp belki bebeğin sağlıklı olabileceğini söylüyorlar kesin sonuç ıcın amnıyosentez onerdıler onu yaptırdım sonuç bekliyorum hayırlısı