Arkadaslar henuz cok yeni katildim araniza 9+5 haftalik hamileyim ama burda bazen cok kotu seyler goruyorum. Kabul bende 1 yada 2 postta alayci oldum ama sonrasinda ozur diledim. Burda bazen saçma sorular sorulabiliyor sanırım gebeliğin verdiği endişelenme durumu ve cahilligimizden kaynaklı. Ama artık insanlar post açmaya deneyimlilere soru sormaya korkar oldu. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi diyor biri herhangi sacma bir konuda ve anında linç yiyor yapmayın yeter hamileyiz en sakin en olumlu en pozitif olmamız gereken dönemde korkunç bir hale dönüşüyor yada alay ediyoruz insanlarla.
@adm rica ediyorum bir süre yukarıda tutalım bu postu kadınlar kadınlardan destek istiyor bazen ve inanılmaz bir psikolojik baskıya maruz kalıyor buranın amacı soru sormaksa herkes saygıyla ve güzellikle cevap versin lütfen...