Aslaninannesi_ İzledim. Kendi isteğiyle sezaryen olan bir anneyim, ikinciyi yine sezaryen ile doğuracağım. İnanır mısınız gram etkilenmedim, üzülmedim. Hele çocuk sesiyle yapmaları inanılmaz yapay geldi bana. Vajinal doğuma özendirelim mantığı ile yapılmış ama oldukça itici olmuş çünkü zorunlu sezaryen olan bir dolu anne var.
Sezaryenle doğurdum, oğlumla aramızda harika bir bağ var. Sütüm de geldi, iki sene emzirdim de, bebeğim kolik olmadı, bağışıklığı da düşük değil. Her şeyi sezaryene bağlamak yanlış.