Tictack İyi günler arkadaşlar şuan 8. Ayımdayım emzirme sütyeni almak istiyorum ama gögüslerim daha büyür mü acaba yada emzirirken falan nasıl oluyor büyüyor mu yoksa küçülüyor mu. Ona göre yarım beden büyük alayım diyorum
Eliffyamann Tictack doğum yapıp hastaneden geliyorsun eve sonra duş alırken aynaya bir bakıyorsun, hoşgeldin iki beden büyük memeler😂
ikibebeliannis Tictack emzirirken kocaman oluyor ilk 3-4 ay göğüs terbiye olduktan sonra normal boyutuna dönüyor emzirmeyi bıraktıktan sonra da iki beden küçülüp sarkıyor 😂3.ye hamileyim doğsun emsin Göğüs vajina göbek aldırma estetiği olacağım 😂
Eliffyamann Tictack tabi ilk zamanlar sütten çok şişiyor meme, bebekte bosaltamadigi için, iki aya terbiyeleniyor iniyor ama süt şişkinliği hep olur, bence bir büyük al sütyeni
Tictack Eliffyamann pekü ben 33 haftalıgım suan memelerim büyüdü ama şiş şiş değil yumuşaklar şiş olmaları gerekmez miydi içi süt dolu değil gibiler şuan
Eliffyamann Tictack doğum yaptığında iniyor süt, hatta doğumun ertesi günü falan baya inmiş oluyor, o zaman taş gibi sert oluyo meme
Evin_450 Benimde ilk 6 ay kadar dokunamıyordum bile ve hep şişmişlerdi ağrıyorlardı 6 aydan sonra ağrıma falan yoktu şişlikte yok
Evin_450 Tictack Yok hamileyim 37 haftalığız ama şuan da ağrı sızı hiçbir şey yok 34 haftalıkken bi ara sarı bi süt geldi hamileliğimdeki ilk 6ay boyunca göğüslerim çok ağrıyordu zeytinyağıyla masaj yapıyordum şişmişlerdi 6. Aydan sonra ne ağrı ne başka birşey olmadı
Hzldem Ben 33 haftalik hamileyim memelerim cok büyümedi yada sismedi acaba sütüm mü oluşmuyor olmayacakmi süt acaba bilgisi olan varmi ?
Evin_450 Tictack Göğüslerim büyümüş farkındayım yani 80 beden giyiyordum 85 e çıkardım bide artık sütyen beni çok rahatsız ediyor eskiden takmadan kendimi çok kötü hissediyordum alıştığım için şimdi düşünün sütyen olunca nefes bile alamıyorum resmen, yarım atlet kullanıyorum
Evin_450 Tictack Vala ben akşamları hiç takmıyorum çok sıkıyor böyle demirleri batıyor gibi oluyordum demirlerini de çıkarttığım halde öyleydi ondan sonra baktım hani gün içinde takmasam çok kötü görünecek mecbur yarım atlet takıyorum bence sizi de sıkıyorsa giymeyin
Evin_450 ikibebeliannis Vajina konusunda bende yapabilirim öyle birşey ilk gebeliğim ztn karnımdan dolayı göremiyorum görünce de midem bulanıyor artık resmen büyümüş mü sarkmış mı birşeyler olmuş ama bir an önce düzelmek istiyorum 😅