Yildiz1- Kızlar uzun süre kullandığınız memnun kaldığınız klima nedir elektrik faturası ne kadar etkiliyor
seyma0661 Yildiz1- Vestel flora doğa kullanıyorum memnunum a++ ful yaktığımız ay fatura 1500 gelmişti İzmir’de 🥲