Merhaba kızlar 🤗 kaç haftalıksınız doğum ne zaman görünüyor? Benim Aralık sonu gibi sanırım şuan 24 haftalık olduk 💙 Bir kızım var 2 yaşında bir de oğlan bebiş geliyor nasip olursa ✨. Hem tanışalım hem fikir alışverişi yapalım 🌸
Kış için dışarıda giymesi için kalın tulum almayı düşünüyorum astronot tulum tarzı ama onlar da kaba yenidoğan için rahat olmaz gibi geldi peluş alacağım sanırım. Aklımda bir model var görsel atabilirsem bakabilir misiniz? Fikir verin bana ☺