elifceylan_ kuzum öncelikle hayırlı olsun ♥️ Kese gözükmeyeceği için doktor öyle demiştir tedirgin olma lütfen ♥️ ben de çarşamba kan verdim 38 çıktı bu sabah tekrar verdim 93 çıktı ♥️ Bana da doktor 10 gün sonra ultrasonda bakalım dedi korkma lütfen ♥️