Babycome123321 2 gündür çok fena baş ağrım var ve inanılmaz halsizim enseden vuruyor ensemı sıkınca başa masaj yapınca anlık geçiyor ama bitmiyor kolumu kaldıracak halim yok normal mi sizde de var mı öneriniz var mı
Aylaa123 Babycome123321 ensenizden vuruyorsa tansiyonunuz yükseliyor olabilir tansiyon takini yaptınız mı elinizde tansiyon aleti yoksa eczane yada sağlık ocağında ölçtürün çok önemli