Kızlar bişey soracağım , ilk doğumum suni sancılarla ve epiduralle normal doğum oldu ama sonrasında aşırı baş ağrısı ve 40gün boyunca bel ağrısı çektim. Şimdi 2.doğumum olacak Allah nasip ederse epiduralsiz doğum yapınca dikiş atılmasını, çocuğun eşinin çıkarılmasını , işte doğum anındaki ağrılar çok hissediliyor mu?