Aslında diyorlar normal hayatında devam edin sürekli yatmak tutulmasını engelliyor falan diyorlar ama bilemiyorum herkes farklı bir şeyler söylüyor hani kişiden kişiye değişiyor sanırım bence olacağı varsa o her türlü bence olur oraya ya diyorlar kesinlikle yatmayın gezinin falan işte standart normal hayatında devam edin ben de şu anda transferle daha zamanı var yarın kontrolüm var gonal 300 bugün son sonul dozu olacağım şimdi yarın gittiğimde kaç tane yumurta oluştuğu belli olacak mı acaba veya küçük dozlarda kullanırken büyüyordu ya şimdi tamamen büyümüş mü olacak yani 300′lük kullanıyoruz ya