Rosemihra
Yürüyüş yavaş tempoda zaralı olmaz bence
Önemli olan eğılıp kendini fazla zorlamaman .
Benim evde 3 yaşında kızım vardı fırsat oldukca yatıyordum , ister istemez ayağa kalkıyorsun. Ev işlerini eşim yapıyordu
Yüzde 80% bebek büyüdükce yukarı cıkıyor
Çok riskli durumun olsaydı ona göre birşey derdi dpktorun diye düşünuyorum