Mutluluukkk_ uzun süreli yatıyorsanız sırt üstü bebek omuriliğe baskı yaptığı için kan akısını yavaslatıyor buda tansiyon yükselmesime yada düşmesine sebeb oluyor ayrıca omuriliği çok yoruyor bel ağrısı oluyor kısa sürüle yatıyorsanız kafanızı biraz daha yükseltip yatabilirsiniz