_biranneadayi annee_adaayii hannymish kullandım oğlumda ☺️ dümdüz bi marka. Çok da memnundum tavsiye ederim. Hep pahalılar mı kazanacak☺️
Aylaa123 annee_adaayii çevremdeki arkadaşlarımın yada akrabalarımın memnuniyeti üzerine aldım aynı şekilde küçük kardeşim var annemde kullanıyordu emzik avent biberon dr browns kullanıyordu . Biberonuda bana verdi zaten
Pinaargunes annee_adaayii philips avent bu konuda baya iyi diye aldm populerdi onerilen hep oydu ondan aldim Emzik de anne memesine en yakin emzik ciddi anlamda baya memnunum ondan
aslhnkrts9 annee_adaayii biberonu lansinoh emzik öyle aman aman tutmadı ama wee baby ve markasız bi emzik vardı elimde