Merhaba kızlar histeroskopi ameliyatından sonra yani Rahim yıkama ameliyatından sonra doktorun birkaç hamilelik için ilaçlar verdi D3 folik asit falan adetin geçen ayın 24′ünde bitti 12 gün sonra adet günü bu süre zarfında zaten bir gün arayla ilişki oluyor açıkçası karnımda böyle sertlik kasıklarımda Ağrı bazen belim falan ağrıyor geçen gün akşam yemeği yemedim kuru fasulye çorba falandı sadece peynir ekmek yiyebildim yani hamilelik olur mu oluşuyor mudur ya da bilmiyorum ya kafam çok karışık beynim yandı sadece sizinle paylaşmak istedim ve görüşlerinizi almak istedim teşekkürler şimdiden. 🥺☹️