Civcimmm Sushii 6+2 bende hiç doktora gitmedim Perşembe günü randevum var ilk kontrol olup kese kalp atışını duymak nasip olur inşallah erken gidip stres olmak istemiyorum
Sevo5 Sushii ben 5. Haftada gittim kese göründü, 6. Hafta gittim kalp atışı erken dedi hoca 15 gün sonra tekrar bakalım dedi, şuan 8hafta oldu gideceğim. Ama bu değişkenlik gösteriyor anlamadım kimisi 6. Hafta da kalp atışını duyan var bizde olmadı
hande0104 Sushii Kişiden kişiye değişiyormu bilmiyorum ama 6+2 de gitmiştim ben ilk, hem keseyi hem bebeği gördük çok şükür kalp atışını da duymuştuk canım
Baharer321 Sevo5 belirtiniz varmı ben 7+6 yım hiç belirti yok göğüs hassasiyrti hariç ne mide bulantısı ne kusma hiçbir yok uyku hali vs bebeğime bişey olmuştur diye korkmaya başladım artık allah korusun
Sevo5 Baharer321 saydığınız belirtilerin hepsini yaşıyorum (kusma hariç) bulantıların bittiği günü iple çekiyorum, çok kötü bir durum bence bana çile gibi geliyor. Her kadın da bu belirtiler olacak diye bir kaide yok çevremde kusma bulantı olmayan çok insan var kontrole gittiğinde doktoruna tekrar danışırsın sende
DENIZ_55 Sushii bence değişiyor kiminde görünüyor kiminde görünmüyor bende göründü 6+4 haftaliktim hem bebek hem kalp atışı duyulmustu herkeste olacak diye düşünme ger gebeligim gelişimi farklıdır emin ol sitres yapma sen