Selam kızlar dün akşam eşim a101 den üstünde organik meyve suyu yazan cam tombul bi şişede meyvesuyu almıştı. Sakın almayın. Organik falan değil. Ben 1 bardak içtim bundan ve midem bulanmaya başım ağrımaya başladı bikaç saat sonra kustum ama meyve suyunu çıkaramadım. Bugün kendimi aşırı yorgun bitkin eklemlerim gevşemiş hissediyorum dün ve bugün yoğurtta yedim sizce şekerimmi yükseldi kızlar ya. Bu böyle devam eder mi yoksa bugünlük mü böyle olurum acaba. 2 hafta sonra şeker yüklemem var kendime resmen golü attım yani keşke şu durumu yaşamasaydım. Bilgisi olan bi yazabilir mi