Emos42 Azizerecep benim dün geceden beri tansiyonum dengesiz bı 14 15 oluyor bir 10a düşüyor endişe ettim birazdan hastaneye gitcem
Sumisali_ Azizerecep genelde yüksek tansiyon ile alakalı bir durummuş ilk gebeliğim de yaşamıştım ihmal etmeyin mutlaka tahlillerinize baktırın.
Azizerecep Gunduzanne tansiyonum dün yuksekti bugün normal ve idrar tahlilde protein çıktığı için doktorum gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyor
Gunduzanne Azizerecep şüphelenmekle teşhis koymak farklı şeyler okadar dikkat etki yediklerine içtiklerine hemencecik düzene girersin henüz teşhisin koyulmamış. Canın turşu peynir vs isterse yeme bol bol ev yapımı organik ayran iç peynirini zeytinini 1 gün suda bekleymeden yeme. Yemeklerine asla tuz atma
Gayearasatalay 22 haftadan beri gebelik zehirlenmesi başlangıcı teşhisi konuldu protein pozitif tansiyon yükselmemeli tuzu kestim Şuan 29 haftadayım tuzsuz çok dikkat ederek tansiyon takibi yaparak süreci atlatmaya çalışıyorum