Merhaba arkadaslar 22. Haftasına kadar satla uyumlu olan bebek detaylıda 20+4 cıktı doktor gec dollenme dedı adet tarıhımı 10 gun ılerı cektıler suan 34.haftadayım yenı adetıme gore hala bakılıyor sorun yok boyu kılosu ıyı ama 20.haftasına kadar normal olan bı bebek neden kendını 10 gun gerı atıp oylece kalır ya gec dollenme olsa en baslarda bellı olmazmıydı?