Mrvsmt2502 yaaa.. bana da ilk doktorum öyle demişti. Adet ağrısı olabiliyor ters rahimde demişti. Şimdi yine hamileyim bu sefer kalp şeklinde dediler. Erken doğum riski yapıyormuş bu da 😁 bilemedim artık nedir şaştım ben de.
Benim de gelmeye niyeti yoktu, rahim bile hala kalındı incelememişti yani o derece 😁 ama çok şükür ona rağmen çabuk doğdu yatış yapılınca