26+0 tek yumurta ikizlerine hamileyim geçen hafta sancılanıyordum nstde de sancı çıkmıştı ilaçlar serum falan toparlanmıştım dün sabahtan beri eğilip kalktığımda böyle anlık ağrı saplanıyor Bi 5 dk sonra rahatlıyorum geçen haftaki gibi değil ama korkuyorum acaba normal mi yoksa doktora görünmeli miyim