Hamile olma ihtimalim kaç sizce ? Daha önceki iğnemde 14. Günde adet olmuştum. Bu sefer test yapmadım dayandım. 16’ya ulaştım 😅
Belirti olarak bel, baş ağrısı var karnım arada bi ağrıyor sonra geçiyor. Sık idrara çıkıyorum. Akıntım beyaz ve sık geliyor. İştahım da çok açıldı. Ve çabuk yoruluyorum sürekli uykum geliyor.
Hamile olma ihtimalim kaç sizce ne zaman test yapayım ? Açıkçası ben bugün yarın adet olacakmışım gibi düşünüyorum ama bel ağrısını daha önceki adetlerimde yaşamadım 🩷🩵 cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🙏