Kızlar merhaba dün evde gebelik testi yaptım pozitif çıktı bugün tekrar hastaneye gidip kan testi yaptım pozitif çıktı çok şükür rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah sorum şu kaç haftalık hamileyim anlamadım soramadım da devlet acili hamilesin uzmana git ultrasondan bakılsın dedi gönderdi sonuclaar beta 92.3 çıktı birde Eylül’ün 26sinda yapmıştım test 2.0 çıkmıştı hamilelik yok deyip göndermişti ama ben biliyordum çok sukur