hulya-zngn33 ben aslında ilkinde cok zor acılmıştım ikincisinde bu gece doguramazsın demelerine ragmen bir saatte 1 cm açıklıkla dogurdum kolaylıgı şu ikinci oldugu için sancıları nasıl karşılıcagımı biliyordum o yüzden zorlanmadım tabiki ağrılarım oldu ama ilkine göre cok kolay geçti ama tabiki herkes bir değil aynı geçmiyor