Arkadaşlar merhaba değerler yavaş yükseliyordu erken dönem düşük dediler sonrasında değer 500 den 148 düştü sonra 110 düştü 1 hafta sonra kan verdim tekrar 175 yükselmişti kürtaj yapıldı iki gün
önce bugün tekrar 210 olmuş methotrexate yapalım dediler böyle bir surum yaşayan var mı 1 aydır bununla uğraşıyorum ve yoruldum artık