Feniks cactus123 aynı şeyi bende gece boyu yaşadım ama dayanılmayacak seviyede değildi gelip gelip gitti şu an iyiyim
Annegul_00 cactus123 Doktoruna danış canım mutlaka ben 4 gün önce 36. Haftamda doğum yaptım belirti olarak da 35.haftamda regl sancısı yaşıyordum doktora gittiğimde acilmam ve ağrım vardı o yüzdende beklemedi bebisimiz😌☺️
cactus123 Annegul_00 hayırlı olsun canım ilk kez bu kadar şiddetli ağrı yaşadım daha da çok erken çok korktum geçmezse gidicem
cactus123 numix evet normaldı hatta bebek çok zor hareket ediyor çok hareketsiz hamileliğimin başından beri
numix cactus123 Ben de 33 haftalık hamileyim erken doğum riskim var yatıyorum sürekli. Ama ağrınız varsa bence gidin olmaması lazım diye biliyorum