Bursem16 inşallah sağ salim doğar bebeklerimiz aynı bnm de 7 gün kaldı bugün kontrol var bakalım bnm sancılarım var biraz yürüyemiyorum zaten zor ağrım oluyor belimde ve ayaklarımda az daha sabır bebişimize kavuşunca çok şükür diyeceğiz inşallah bnm 3 . Gebeliğim hayırlısı inşallah sağ salim doğsunlar ❤🙏