tugcebaby1 Kızlar 23eylülden beri ovulasyon testini deniyorum 5günden başladım bugun 16gün hala pik yok 12 .13gün koyulaşıyor gibi olup silikleşti şuan 16gün hafiften yine koyulaşmaya başladı bende pcos var teste devam mi etmeliyim yoksa artık bırakayım mı?! https://hizliresim.com/1yr3vlx
Bigsecret3 tugcebaby1 canım yanlış hatırlamıyorsam genelde pcos olanlarda ovulasyon testi dalgalanma gösterebiliyormuş ama sen yine dikkat etmeye çalış istersen fotoğrafları varsa at buraya bir bakalım yorumlayalım ikisinin kopkoyu olduğundan eminsen yumurtlama dönemindesindir eğer koyu çizgi silikleşiyorsa çatlama dönemine girmiştir inşallah Rabbim bu ay senin gönlüne göre de verir
Melike3506 tugcebaby1 bende de pkos var geçen ay takibimde pik olmadı koyuya yakın olanları değerlendirmiştim pik sanıp ama bu ay kopkoyu bi pik oldu endişelenmeyin her ay yumurtlama olmayabiliyor siz devam edin test yapmaya 😇
tugcebaby1 Bigsecret3 tamamen hiç koyulaşmadı koyulaşacakken durdu silikleşti koymaya çalıştım fotoğrafı bi bakınn isterseniz düzenleyip koydum
Bigsecret3 tugcebaby1 ya ben de bu ay kullanmaya başladım canım tam bir bilgim yok ama sanki ayın 30′u ile biri arası koyulaşmış sonra silikleşmiş gibi gördüm
tugcebaby1 Busetacir O gün bende öyle düşünmüştüm ama tamamen koyulaşmadı koyulaşırken birden silikleşti yoksa o günleride değerlendirdim
Bigsecret3 tugcebaby1 canım hiçbir bilgim yok dediğim gibi ama acaba sen de benim gibi iki yumurtlama dönemi mi gördün Ben bu ay iki kere yumurtlama gördüm
Busetacir Evet olabilir, keşke kendi ovülasyonumu atmasaydım size atarım ama benim de böyle oluyordu tam ikisi de aynı kırmızılıkta olmuyordu. Diğer gün silikleşirse çatlamış demektir