Kur kan verdiniz mi ? 2 günde bir kan verip beta değerini takip edin 1500 ü geçtiğinde doktora gidin, şuan gitseniz doktor da farklı bir şey yapmayacak ama folik asit başlamanız lazım bir de düşük olmuş genelde kan sulandırıcı ve progestan veriyolar yani bana öyle yapmıştı daha önce düşüğüm var dediğimde