orkidemm_ Brconr benim doktorum ilk 3 ay olabilir demişti benim de çok çok yeni ne kadarlık bile olduğunu bilmiyorum daha bundan 5 gün önce lekelenme oldu bana yerleşme kanaması denildi
Ayse2188 Brconr benim de geçen hafta cuma kahverengi lekeyle başladı sonra adet kanaması gibi kanama oldu doktora gidin bı baksin şuan iyiyim ama tedbirli olmakta fayda var inşallah yerleşme kanamasidir sizinki
Etro0308 Bence lekelenmeler cogalirsa bi doktora git. Ilk dusugumde ilac verdiler yine sonu husran oldu. Tedbirli olmakta fayda var.