Ayseeeeak Kızlar kızım olacak inşallah 10 ekime 39+1 olarak sezaryen günü aldık ama bugün çok baskı var iyice aşağıya indi sizin doğum öncesi belirtileriniz nelerdi🥺🥺 Doğum ve 39 u bulmaz gibi hissediyorum
Annegul_00 Ayseeeeak Doğumum 36. Haftada 4 gün önce oldu☺️ Kasılma baskı ağrı vardi erken gelmek istedi
RukiyeeeeeeAG Ayseeeeak 39+ 3 doğumum oldu 1 hafta boyunca kasık ağrılarım oluyordu sonrasında sancı ile doğumum başladı